ردکردن این

بهترین قالی شویی در اصفهان

برای قالی شوئی در اصفهان به بهترین نحو باید بدانید که فرش یا قالی از آن دسته محصولاتی هستند که بدلیل نحوه ی استفاده دائم، همیشه در معرض کثیف شدن هستند. نظافت قالی یا فرش یکی از دغدغه های همیشگی مردم بوده چرا که فرش جدای از زیرانداز بودن، جزو اقلام تزئینی خانه ها هستند و حتی در مواقعی رنگ و دکوراسیون یا ترتیب خانه، بر پایه ی رنگ، نوع، اندازه و جنس قالی در نظر گرفته میشود. با این اوصاف می توان گفت که قالی یا فرش یکی از اقلام اساسی خانه های ما ایرانیان بوده و هست و غیر ممکن است وارد خانه ای شد و این محصول زیبا را مشاهده نکرد! حتی با مدرنیته شدن و طراحی های مد یا تم غربی در خانه های ایرانی، باز هم این محصول با ارزش جایگاه خود را در اینگونه خانه ها از دست نداده و همیشه آن را در هر خانه ای با هر سبک و سلیقه ای مشاهده خواهیم کرد.

همانطور که از قبل گفتیم نظافت و تمیز بودن قالی ها از دغدغه های همیشگی ایرانیان بالاخص خانمهای خانه دار بوده ولی شستن به روش سنتی این کالای زیبا، کاری سخت و طاقت فرسا به همراه مصرف بیش از حد آب! در حالیکه با پیشرفت صنعت شستشوی قالی، بیشتر مردم قالی و فرشهای خود را به قالیشویی های صاحب نام و مطمئن میسپارند چرا که شستن غیر اصولی فرش ممکن است به بافت آن آسیب جدی برساند. امروز قرار است که یک قالی شویی ارزان اصفهان را به شما معرفی کنیم.

قالی شویی تر و تمیز در شهر زیبای اصفهان واقع شده است و آماده خدمت رسانی به همه شهروندان اصفهانی می باشد. شست و شوی فرش در اصفهان با پیشرفته ترین تجهیزات و کاملاً مکانیزه و با رعایت تمام اصول ایمنی برای حافظت از قالی و تابلو فرش های شما تنها در تر و تمیز امکان پذیر است. تر و تمیز بهترین خدمات را در کنار ارزان ترین قیمت شست و شو در اختیار شما همشهریان عزیز قرار خواهد داد. تر و تمیز بهترین گزینه برای قالیشویی ارزان اصفهان می باشد. اگر شما عزیزان می خواهید شست و شوی فرش در اصفهان را به بهترین ها بسپارید با ما همراه باشید. کیفیت و اعتبار 50 ساله ما ضمانت کار ماست.

قالی شویی تر و تمیز شو | قالی شویی در اصفهان

مراحل شستشوی فرش در تر و تمیز

_ زدودن گرد و خاک از فرش

اولین مرحله قبل از شستشوی فرش شما، گرفتن گرد و خاک با دستگاه است که با این کار بیشتر گرد و خاک موجود در فرش، از آن خارج میشوند.

_ شستشوی فرش با مواد شوینده

بعد از اتمام گردگیری و عاری شدن فرش از هرگونه گرد و خاک، فرش شما  وارد مرحله دوم خواهد شد که در این مرحله اول فرش را کاملا خیس کرده و بعد از آن مواد شوینده مرغوب و مخصوص، با در نظر گرفتن جنس و الیاف فرش، انتخاب میشود و با کمک دستگاه شستشو، شستن آغاز میشود. با توجه به نوع و سایز فرش، پروسه ی این کار ممکن است بین یک تا سه ساعت به طول بیانجامد.

_ آب کشی فرش

بعد از آنکه فرش به صورت کامل با مواد شوینده شسته شد قبل از آب کشی نگاه دقیقی به فرش انداخته میشود تا مبادا لکه یا کثیفی بجا مانده باشد. پس از اطمینان از تمیز بودن فرش مرحله آبکشی شروع میشود. در این مرحله با استفاده از دوشهای مخصوص و پخش کننده آب تمامی فرش به صورت کامل آب کشی خواهد شد تا جایی که داخل فرش هیچ اثری از مواد شوینده باقی نماند. برای تضمین تمیزی فرش،  تمام مراحل آبکشی دوبار انجام میشود .

_ آبگیری فرش

شاید بتوان گفت آب گیری یکی از مهمترین بخشهای شستشوی فرش باشد به این دلیل که اگر به مدت زیادی آب داخل فرش بماند، باعث پوسیدگی و خرابی در الیاف میشود به همین دلیل برای این کار از دستگاه مخصوص آبگیری استفاده میشود. روش آبگیری فرش با دستگاه به این شکل است که ابتدا فرش را به شکل لوله در می آورد و وارد دستگاه میگندد، سپس غلطکهای دستگاه با چرخش و با نیروی گریز از مرکز باعث میشود تا آبهای داخل فرش کاملا خالی شود.

_ خشک کردن فرش

برای خشک کردن فرش بهترین راه استفاده از تابش مستقیم خورشید است. برای اینکار فرش را به صورت پشت، رو به آفتاب آویزان و به کمک نور خورشید ضد عفونی میشود و همچنین بوی نای حاصل از رطوبت از آن خارج گردد.

_ آماده سازی و ارسال فرش

بعد از آنکه از خشک شدن کامل فرش اطمینان حاصل شد آن را داخل یک نایلکس پیچیده و توسط ماشینهای حمل و نقل به دست مشتری ارسال خواهد شد.